Wat is een virtueel kantoor?
Een virtueel kantoor is meer dan een fysiek bedrijfsadres alleen vaak een maatwerk van diversen diensten die in één pakket. Een postbus is al jaren de ideale oplossing, maar een virtueel kantoor heeft heel wat meer voordelen dan een postbus. U hebt bij een virtueel kantoor een echt fysiek bedrijfsadres waar u uw klanten/leveranciers kunt ontvangen. Uw klanten zullen onder de indruk zijn van uw prestigieuze locatie en uw bedrijf zal profiteren van de voordelen van een fysiek kantooradres. Virtuele kantoren zorgen voor een verhoging van de productiviteit, een verlaging van de woon-werkkosten en meer flexibiliteit. Virtuele kantoren verlagen ook aanzienlijk de overhead- en technologiekosten, wat zorgt voor een meer kostenefficiënte oplossing voor modern werken
Wie maakt gebruik van een virtueel kantoor?
Een virtueel kantoor is meer dan een fysiek bedrijfsadres alleen vaak een maatwerk van diversen diensten die in één pakket. Een postbus is al jaren de ideale oplossing, maar een virtueel kantoor heeft heel wat meer voordelen dan een postbus.
U hebt bij een virtueel kantoor een echt fysiek bedrijfsadres waar u uw klanten/leveranciers kunt ontvangen. Uw klanten zullen onder de indruk zijn van uw prestigieuze locatie en uw bedrijf zal profiteren van de voordelen van een fysiek kantooradres.
Goedkoop virtueel kantoor huren?
Indien u een goedkoop virtueel kantoor wenst te huren raden wij u aan om te starten met ons adres plan voor 80 EUR/maand hebt u reeds : receptie en logistieke diensten; beheer van uw post; plaatsing maatschappelijke zetel;
Het adresplan is ideaal voor de ondernemer die zijn bedrijf wenst uit te breiden naar andere steden of andere landen.
Wat is de minimum periode om een virtueel kantoor te huren?
De minimale periode om een virtueel kantoor te huren is 1 jaar. Deze periode wordt steeds stilzwijgend verlengd (behoudens opzeg van 3 maanden) Het beste is om uw maatschappelijke zetel niet te vaak te verhuizen.
Een vaste solide uitvalbasis voor u bedrijf straalt vertrouwen uit. Als uw bedrijf op korte termijn vaak verandert van maatschappelijk adres creëert u wantrouwen bij uw klanten en leveranciers.
Wat gebeurt er met mijn post?
Als u een virtueel kantoor huurt bij offiRent staat uw postadres in ons kantoor te Limburg geregistreerd. Dit betekent dat uw post hier zal aankomen. offiRent sorteert de post handmatig uit in uw persoonlijk postvak en brengt u telefonisch of via mail op de hoogte bij nieuw ontvangen post. Bij een virtueel kantoor contract zijn er 3 mogelijkheden om uw post te bemachtigen:
U komt de post zelf ophalen in ons kantoorgebouw nabij Hasselt. Uw post wordt digitaal in gescand en naar u verzonden via mail. De post wordt in gesloten omslag doorgestuurd naar uw privé adres (exclusief kosten)